Shopping och Studentfest

Karlstadsturen i lördags med Anna och Linda var skoj, förutom att det regnade. Men jag hittade i princip det jag ville ha förutom det viktigaste, shorts. Det fanns inga i hela Karlstad som jag gillade, urg! Jag som absolut ville ha ett par såna, vart ska jag leta nu? Men fyndade en vit cardigan, ett vitt linne, marscara och en sommarklänning :) Köpte födelsedagspresent till Sanna också som fyllde 16 i söndags. Åt Tacotallrik på Duvanhuset, standard!
På vägen hem var Volvon påväg att strejka, den ville inte gasa normalt, haha, men den tog oss som tur var till Arvika för på kvällen var det 80-talstema på studentfesten och jag och Anna gjorde oss iordning så snyggt och var jättepeppade, men hela kvällen blev en flopp. Visst var det kul att dansa och så men det var helt tomt på Heat, för efter 23 svek "alla" studenter oss övriga och gick till Tiki. Det var ju kul. Åkte hem och somnade med bums!

Som sagt så fyllde Sanna år på söndagen, hade lite folk här och åt paj och kladdkaka, gott. Skulle ha övat på religionsprovet med så blev det icke. Fick göra det igår (måndag) och det gick sådär på det idag. Haha! Man får skylla sig själv men jag hade verkligen inte orken. Imorgon är det redovisning i naturkunskapen, jag ska prata om magkatarr så jag antar att jag får öva lite nu så jag inte bara svamlar till allt.

Jag längtar ihjäl mig till Cypern. Ta mig härifrån!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0