Bohnus.

I lördags var det lagfest hemma hos Jan. Grillade och pratade, det var riktigt kul. Sen bar det iväg till Åmotsparken, min debut där. Bohnus spelade, och dansband är ju inte min grej men jag och gamla klasskompisen Marcus tog en svängom. Haha! Halt på golvet vill jag lova. Träffade många "gamla" Åmotsbor, skitkul att träffa dom igen. Åkte hem med pappa nån gång vid 2-tiden. Det var en trevlig kväll! :) Mina och Sabbes planer blev inte av direkt. Alla försvann.

Tomas hälsade på igår. Vi fiskade tillsammans med pappa. Tomas tog up storgäddan, 3 kilo. Pappa hade tre smågäddor, och jag hade inte mer än bottennapp, om ens det. Inte min fisketur denna dag i alla fall!

Nattjobb denna vecka, pust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0