helgen

Fredag: Äntligen helg och jag sov till kl.14. Tog någonting att äta och sen bar det av till stan med pappa. Pappa skulle fixa bromsarna till bilen och jag skulle träffa Tomas. Strosade runt lite, hyrde film, köpte glass, gungade vid parken! Sen åkte vi alla tre ut till Viksvallen och tittade på fotbollsmatch. Arvika Support - Eda, 0-3. Sen åkte jag och Tomas till Gunnarskog och såg på skräckfilm "REC". Blääää! Även "Fun with Dick & Jane". Haha! Somnade inte så snabbt den natten vill jag lova. Var tvungen att titta mig om i rummet ett antal gånger först...

Lördag: Dags för Bengt Larssons finalkonset eftersom han ska sluta. Han hade plockat ihop ett helt eget program med hans favoritlåtar, två av alla låtar sjöng jag. Jag var i Eda kyrka vid 4-tiden och övade mina låtar. Fikade emellanåt. Vid halv 6 tiden började det redan bli fullt i kyrkbänkarna, kul att det kom så mycket folk. Hela konserten flöt på bra och det var så himla fint. Mina låtar gick jättebra, jag hoppas Bengt blev nöjd. Blommor och tårar! Somnade skönt :)

Söndag: Idag åkte jag och mamma till Eda ridskola för att titta på Julia och Andrea när de tog hopplektioner. Shit, jag vill också rida, jag blev avundsjuk. Det var så himla längesen. Jag kommer ihåg kvällarna på ridskolan, tillsammans med Isabell och Sanna. Vi hade så himla skoj! Det gick i alla fall bra för dom, ingen ramlade av som tur var. Julias häst skulle jag kunna tänka mig att rida, den var inte så pigg av sig ^^, Perfekt för mig! Åkte hem och tittade på tv, åt mat och nu har jag ont i huvudet. Jag fattar inte, jag har det jätteofta nu för tiden.

Imorgon är det jobb som gäller igen, fast veckan innebär eftermiddag! Med det menas att man inte hinner göra något annat än att sova och sen åka iväg till jobbet igen, typ! Fast jag ska förhoppningsvis bara jobba tre dagar. När man jobbar eftermiddag jobbar man aldrig fredag, + att jag har match på torsdag så jag måste be om ledigt! Wiiiie. Nu ska jag nog gå och lägga mig, är väldigt trött! Har varit en jättebra och mysig helg :) Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0