4:e advent

Jag var och kikade på julavslutningen i fredags, jag ville se Tomas i "Oh helga natt" ännu en gång :) Och det var lika fint som kvällen innan. Efter avslutningen åkte jag och Sanna till shoppingcentrat och handlade lite julklappar, och jag hittade mig även två klädesplagg. På kvällen åkte jag och Tomas hem till honom. Jag var sååå jävla trött när vi försökte se på "Wall E" på kvällen. Jag var stönig och kunde absolut se en film om den var bra, vilket naturligtvis inte gick. Hade varit vaken i 33 timmar, typ! Somnade skönt, men vi var uppe tidigt för vi skulle iväg och träna fotboll i inomhushallen ute på Vik. Jag var med grabbarna, riktigt kul, även om jag tyckte det var "pinsamt". Lördag kväll var jag och tittade på Ungdomskörens julkonsert, Tomas spelade och sjöng. Du har jättefin röst älskling, jag smälte vill jag lova, åååh! Mysade på kvällen till "Love Actually", julfilm i alla fall. Idag är det fjärde advent då. Har övat inför julaftonskvällen, städat mitt rum och plockat fram tomtar. Nu blir det att bädda nytt i sängen och lägga sig. Imorgon får jag träffa Fernando igen :) och TOMAS! Wiiiie.

I'm so in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0