huvudvärk

Huvudvärk idag, varför vet jag inte. Usch! Var iväg till tandläkaren och tog avtryck i munnen, jag ska få bettskena. Jag var så himla spänd för det där avstrycket med "geggan" i munnen efter att alla askrämt mig med att man får kväljningar och känns som att tänderna ska dras ut. Jag tyckte det var skitcoolt :) Inga kväljningar och när de drog ut den stelnade "geggan" kändes det jättehäfitgt. Haha! Och jag fårstår inte de som är så rädda för tandläkaren, varför är dom så farliga?? Jag tycker det är skönt att ligga i den där stolen och de pysslar i munnen. Det enda negativa är väl att det typ inte går att svälja när dom håller på men va fan!! Jobbet igår var segt. Vid 9-tiden hade jag inget jobb i mitt fack, men som "tur var" hittade Nisse ett jobb åt mig, annars hade jag åkt hem och lagt mig i Tomas säng >_< uff! Sista kvällen för denna vecka, jag tog ledigt imorgon. Det finns ju ändå ingenting att göra.. Längtar till imorgon, då får jag pussa på Tomas igen! :)

FAN vad jag hatar att vara mörkrädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0