Julen

Då var julen över och den har faktiskt toppat min jul-10-i-topp-lista! Wiiie. Det har varit en jättemysig jul och jag har fått tillbringa den med alla jag tycker om. Bra och fina julklappar, sång i kyrkan, juldagen spenderades med Tomas familj, annansdagsrocken med Isabell och Anna, julkonserter med SingOut, spelat spel, ätit ur många chokladaskar. Det har t.o.m varit minugrader. Haha! Det bästa med hela julen är att jag fått vara med Tomas väääldigt mycket, och hans underbara familj. Jag tycker om dom jättemycket, allihop. Men min favorit är ändå Fernando! ^^, Nu är det nyår som väntar på onsdag. Jag har verkligen inte orkat planera nått inför nyår och jag vet fortfarande vad jag ska göra. Det enda jag vet är att jag ska vara med Tomas, vad vi hittar på, det spörs att se, om vi är här eller där :)

Imorse var det skitsegt att gå upp, särskilt för Tomas, det tog hundra år kändes det som. Till slut kom han upp och vi kunde proppa i oss en smörgås innan vi var tvungna att dra oss in till stan. Väl i stan hoppade jag in i ett solarium på badhuset, det var så varmt och skönt. Så värst brun vet jag inte om jag blev, men varm! Jag hittade mig även en svart kjol på VeroModa och sen köpte jag ett hästspel till datorn på Granngården. Haha! Så nu blir det spela av...

All I want is you, your body fits me like a glove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0