känslor *

JAG ÄLSKAR DIG, TOMAS!! Det finns fan inga bättre ord att förklara hur jag känner för dig. Om man nu skulle hitta alla ord i hela världen som förklarar underbara du, så skulle dom absolut inte få plats att skriva här! Det är helt sjukt, jag är så otroligt kär i dig så det finns nästan inte. Jag trodde att sånhär kärlek bara fanns i filmer och i drömmarnas land, men jag vet nu att den finns på riktigt. Jag har upplevt den med världens underbaraste människa, och han vill vara min. Hur overkligt är inte det på en skala från 1-10?? 11, skulle jag säga. Förstår du hur överlycklig jag är att det är VI TVÅ! :) Jag har verkligen hittat allt jag letet efter, och lite till. Du har DET älskling. Jag skulle inte byta ut dig mot något eller någon i världen. Och nu när jag hittat det jag letat efter så kan jag inte låta bli att vara rädd att förlora det vackraste jag har. Det kommer jag aldrig komma ifrån. Men jag känner mig så jävla trygg tillsammans med dig, så den där rädslan börjar försvinna mer och mer. Jag har aldrig känt mig så älskad utav någon förut som jag gör av dig Tomas. Det är UNDERBART och jag är så kääääär. Du är mitt allt, du är min andra halva, du är mitt liv :)

stay with me while we grow old
and we can live each day in the springtime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0