ledig

Igår åkte jag hem en timme tidigare ifrån jobbet. Hade sån väldans huvudvärk hela dagen, plus att jag visste att Tomas låg i min säng. Han är för underbar, och jag är oemotståndlig ;) Fanns inget att göra på jobbet igår ändå. Idag tog jag ledigt och var en sväng på stan med Tomas. Jag hittade massa julklappar, pust. Inte så många kvar nu. Hittade mig även ett par nya inomhusfotbollsskor som var hur sköna som helst. Dom ska jag inviga ikväll på träningen. Hihi. Hälsade även på Anna i deras ny boende (lägenheten). Jag tyckte det var hur mysigt som helst, och de har inte fått upp tavlor eller nånting än. Där kommer bli mitt nya hang-out-ställe. Hoppas vi ses mer nu när du bor närmare. Vi hyrde film, "Mamma Mia". Brabrabra! Imorgon blir det upp tidigt och in till stan för att titta Solbergas Luciatåg. Mysigt! Sen, lite senare åker jag och Tomas till Karlstad, ska julhandla och hälsa på Mia i hennes nya lägenhet. Blir julmys hos henne och sova över. Ska bli riktigt skoj :)

This is the start of something good, don't you agree? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0