nattjobb

Sitter på mitt nattskift nu igen. Förhoppningsvis är det sista veckan jag behöver jobba natt, eftersom jag slutar här på Höglund på fredag! Och om jag nu får fortsätta, vilket är väldigt osäkert just nu, så tänker jag byta till tvåskift. Jag vill sova under nätterna, man ska sova under nätterna, inte jobba. Man blir så jäkla konstig har jag märkt. Hehe! Konstiga sov -och mattider. Precis som förra veckan så finns det inte så värst mycket att göra nu heller. Men det är skönt att veta att man tjänar pengar på att bara strosa runt ^^,

Det är helt sjukt vad jag saknar Tomas. Jag ville sova med dig inatt, jag saknar din värme. Jag vill sova med dig varje natt. Jag vill föralltid vara i dina armar, för det har aldrig känts så rätt och bra som det gör med DIG sötnos!

Loving you is easy 'cause you're beautiful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0