en myshelg igen

Fredag: Det var Lucia på morgonen och jag drog med mig Isabell till kyrkan. Det var jättemysigt. Senare åkte jag och Tomas till Karlstad och julhandlade. Jag hittade många klappar, Tomas två. Bättre än ingenting, och självklart hittade jag mig lite klädesplagg också. Hihi. Senare åkte vi hem till Mia och åt pizza och tittade på Idol. Så jävla skönt att Kevin tog hem segern. Det var han värd! Tomas var trött och katterna busade. Som tur var fick vi sova i dubbelsängen istället för soffan. Vi fick bra med plats. På lördagen åkte vi en sväng till Bergvik innan vi drog oss hem till Gunnarskog, där kvällen avslutades med Tacos, "Moulin Rouge" och myspys. Söndag var en lugn dag. Vi slappade och såg på film. Övade även med Sing Out på kvällen, och jag fick se när Tomas lag spelade träningsmatch. Wiiiie! Vi somnade i min säng, underbart!

Efter varje helg som vi umgås känner jag hur mina känslor bara blir starkare och starkare, det är helt obeskrivligt underbart. Varje kväll jag får lägga mig i sängen och känna din kropp emot mot min är så jävla overkligt. Jag kan inte riktigt än förstå att det är sant, att det äntligen är vi. Nina och Tomas, Nina och Tomas, Nina och Tomas. Jag älskar att höra de namnen tillsammans, jag blir så glad.
Jag är så glad att det är just jag som får hålla din hand, att just jag får ta på din underbara, varma kropp, att just jag får titta djupt in i dina gröna ögon, att just jag får kyssa dina läppar, att jag just jag får säga "Jag Älskar Dig" :) Jag är den lyckligaste flickan, och hoppas att jag alltid kommer att få vara det. Så länge jag har dig Tomas, har jag allt i världen!


Lovin' you, is easy cause you're beautiful
Makin' love with you, is all I wanna do
Lovin' you, is more than just a dream come true
'Cause lovin' you has made my life so beautiful
And every day of my life is filled with lovin' you
Lovin' you, I see your soul come shinin' through
And every time that we... oooooh
I'm more in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0