Hundar

Igår hälsade jag på i Gunnarskog hos Tomas. Fick ett sms om att Harry var där, Izors hundkompis, så jag och Izor tog bilen på förmiddagen och hälsade på. Hundarna hade jättekul, de lekte den där leken som i princip alla hundar leker, "juckleken". Haha! Pinsamt men sant, Izor var värst kan jag säga. Medan hundarna lekte så spelade jag och Tomas lite fotboll, pratade, var iväg och badade. Det var riktigt varmt i vattnet. Inga badkrukor här inte! På återseende du ;)
Sen var det dags för mig att dra hem, käka något och sen åka iväg och jobba. Det var en jätteseg eftermiddag på jobbet. Önskar mobilen kunde plinga till lite oftare så man fick ta en paus från plåtbitarna! Jaja, nu ska jag ivg igen. Pust!

Det känns tungt i hjärtat på något sätt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0