Resa - Eskilstuna

Efter att ha suttit på ett tåg i 2 timmar och 45 minuter så var jag och Sanna äntligen framme i Flen. Viccan och Peter kom och hämtade oss och vi åkte direkt till farmor som hade gjort mycket god mat, fast det var köpmat ^^, Haha! Potatis, köttbullar och brunsås + grönsaker. Till efterrätt fick vi chokladkaka. Sen blev det kaffe och kakor/bulle + tårta på det. Shit, jag tror aldrig jag varit så mätt förut. Så småningom var det dags att säga hejdå och fara vidare hem till Viccan och Peter i Eskilstuna. De bor i ett så himla fint hus med en liten trädgård. Jättemysigt! Jag blir avundsjuk, vill flytta hemifrån nu. Kanske är bäst att börja med en lägenhet i så fall, hehe! Igår var vi bara hemma på kvällen. Solade lite, grillade, spelade UNO och Chicago och pratade en massa. Adam var här en sväng också :) Idag var vi uppe tidigt för att åka in till stan och shoppa, framförallt på MQ, där det var 50-70% REA. Alla fick med sig något därifrån, och även lite annat från andra affärer. Sen åkte vi hem och har bara legat i solen sen dess. Gött! Jag har läst Harry Potter, fy fan vad spännande det är. Jag kommer ikapp dig ska du se ;) Haha, eller inte! Imorgon ska vi packa matsäck och dra till stranden, det ska bli skönt att steka en hel dag.

Det är så skönt att komma bort hemifrån. Och jag älskar att umgås med Viccan och Peter, det är så roligt. De är så roliga, man glömmer bort alla andra bekymmer, även om det kommer stunder då man pratar om problem också. Men det känns ändå bra att prata om sånt med Viccan, för hon gör det mycket roligare och det känns mycket bättre efter ett seriöst samtal med henne. Man får tips och ser allt som positivt. Jag älskar dig kusin :)

Himlen är oskyldigt blå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0