hemma

Jag blev hemma idag också. Jag har ingen feber men känner mig hängig, lika bra att vila upp sig! Konstigt att man bara över en dag har jättemycket feber och nästa dag är den helt borta. Hade 38,8 igårkväll när jag skulle sova, och det är jävligt mycket för att vara mig. När jag är frisk har jag ca 36,5. Aja! TOMAS kom hit igårkväll :) Shit vad jag har längtat efter dig, och det var verkligen bra att jag fick sova med dig, hade inte kunnat vänta ända tills imorgon. Gulligt när du är förkyld, kul att vi är sjuka ihop. Han kom hit idag en sväng också, efter att han slutat. Vi tittade på "DumDummare". Bästaste film någonsin, nästan! Nu sitter jag här igen, ska kika runt efter digitalkameror, det blir nog nästa månads inköp. Wiiie! Jag längtar jättemycket tills imorgon, mysa med Tomas igen! :)

You leave me speechless, when you talk to me
You leave me breathless, the way you look at me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0