Idol

Igår blev det tacos och mys framför Idol. Idol, mja. Konstigt att det bara var bra första säsongen! Den enda som är bra i år är Kevin, och alla som är någorlunda bra åker ut med en gång. Boou svenska folket. Vi var ganska så trötta igår så vi somnade fort med mysljus och musik. Jag älskar att somna bredvid dig Tomas. Det bästa som finns, det finns inget som kan slå den underbara känslan! Idag hängde vi tvätt och var ute och gick en sväng, fint väder. Sen skjutsade jag Tomas in till stan. Jag och Sanna köpte toning till mig och sen två filmer till mig :) Ska hämta Tomas i Arvika inatt. Pust! Men först ska jag hinna med att åka till Anna med paket och sen kanske bada tunna hos grannen.

take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0