sjuk igen

Idag är det tredje gången jag har feber, ont i halsen och täppt i näsan, inom loppet av en månad. Vad händer egentligen? Jag hinner knappt bli frisk förens jag blir sjuk igen. Boou! Igår på jobbet var jag inte dålig, förutom att jag hade lite ont i halsen och idag, bam, feeeebeeer! Så jag fick sätta på mig i princip alla kläder jag hittade, göra en kopp te och titta på "Spirit" - en film som jag alltid måste fälla en tår till, underbar film.
Igår på jobbet tänkte jag tillbaka på sommaren som var och kom fram till att det endast var en sommar fylld av kalabalik. Massa känslor som jag inte visste hur jag skulle tolka! Och så kom jag fram till att jag var en jävligt dålig människa och vill verkligen inte hamna i den situationen igen. Jag sårade, jag sårade människor som jag verkligen tycker om, helt i onödan! Jag hoppas att jag aldrig hamnar i en sån situation igen, jag skulle inte klara av det. Jag mådde så himla dåligt, nästan hela sommaren. Jag kan inte ens tänka mig de andras tankar och hur de mådde. Usch! Idag mår jag i alla fall bra och allt har fixat sig för min egen del. Och det är väl det som är huvudsaken egentligen, att jag mår bra! Jag hoppas att nästa sommar kommer bli alldeles underbar. Jag vet att den kommer bli det, så länge jag får dela den med dig Tomas :) Wiiiie!

When I first saw you I already knew, there was something inside of you
Something I thought that I would never find, angel of mine
Nothing means more to me than what we share
No one in this whole world can ever compare, angel of mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0