sång

Showen var brabra på lördagskvällen också, likaså festen hos Pettson. Mycket folk och jag och Isabell tramsade som vanligt. Jag spillde ut två hela drinkar för henne, opps! Skyll dig själv om du ställer dom på golvet säger jag bara. Sen när vi skulle ner på Timmy's och köpa nått att äta så kommer jag bara ihåg att vi plötsligt låg på backen och gapskrattade. Jag måste ha halkat och fått med mig Isabell :) Det var så jäkla kul. Undrar om någon såg oss?! Jag har i alla fall värsta blåmärket på knät. Åkte med Tomas pappa hem till Gunnarskog, denna gång var det inte jag som somnade i bilen. Hihi! Promenerade sista biten i mörkret. Det är lite lustigt att det i princip alltid ska bli "tjafs" och sura miner när man är lullig. Somnade til slut efter en varm dusch. På söndagen fyllde Tomas brorsa Adam år. Vaknar av att han knackar på dörren och kommer in med en pistol i handen. Det var läskigt! Haha. Jag vågade till slut provskjuta när vi var ute och gick i skogen. Sen var jag och Tomas tvungna att dra oss in till stan. Han skulle repa med Funkbandet och jag och Isabell skulle bestämma låtar till Åmotfors Julmarknad som vi ska sjunga på, mys! Och senare var det körövning med SingOut. Skojskoj! :) Somnade bredvid Tomas denna kväll med, lycka!

Igår vet jag inte vad det var med mig? Först och främst vaknade jag en halvtimme innan det var dags att åka till jobbet. Och jag kände redan då att dagen skulle bli jobbig. Jag ville absolut inte jobba, jag ville bara ligga kvar i sängen hela dagen och inte göra någonting. Bara ligga och titta ut genom fönstret och vara allmänt tråkig. På jobbet gick det heller inte så bra, jag skadade mig hela tiden. Booou! Det var en såndär Nina-är-deppig-för-ingenting-dag. Inte kul, bara jobbigt!!

I'm dreaming of a white christmas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0