Baad day, yesterday

Igår var ingen bra start på denna vecka... Samåker med en tjej ifrån Koppom denna vecka så jag känner att jag måste vara i tid, vilket inte lyckades första dagen i alla fall. Först när jag skulle ta bilen och åka iväg till jobbet, så hade pappa tagit med sig nycklarna på sin lilla fisketur. SMART! Så jag fick åka 15minuter senare än beräknat. Såklart så är det ju rödljus mellan Fiskevik och Åmotfors, fick stå där ett tag och vänta. När jag kommer till Åmotfors går bommarna ner, väntaväntavänta. Mellan Flogned och Boda ligger jag bakom en jävla lastbil, lyckades till slut köra om den. När jag kommer in i Koppom svänger en buss ut framför mig, och framför den finns en lastbil och en traktor. Ligger bakom dessa snabba fordon genom hela "samhället" och fram tills efter kyrkan, då lyckades jag köra om! Ví lyckades komma till jobbet i tid, som tur var, med lite extra gas under foten. På jobbet gick dagen fort men jag lyckades skära mig på en jävla plåtbit, kom mycket blod ur det lilla fingret. Haha! När vi skulle hem vid midnattslaget kommer vi till "korsningen". Då kom jag på att jag glömt nycklarna, som hänger i jackan i omklädningsrummet på jobbet. Glömsk eller vad!!!? Vi fick åka tillbaka. Vi gjorde ett nytt försök med att ta oss hem, och vi lyckades denna gång. Två rådjur och en räv var allt som pluppade upp på vägen. Sov hela natten, vaknade av en mardröm. Så vi får väl se hur denna dag fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0