derbymatchen

Igår tog Åmotfors damer ännu en seger, denna gång mot Köla/Koppom. Derbymatchen! Fan va gött den segern satt. Domaren dömde bort ett mål för Köla/Koppom så jag tror inte han var så värst populär bland dom. Haha! Men va fan, rätt ska vara rätt. Jag fick återigen spela mittfält. Det brukar gå bra, men denna match gjorde jag bara bort mig. Fel och dåliga passningar, usch! Kände mig bara ivägen, jag orsakade två av Köla/Koppoms mål, men som tur var blev ju det ena bortdömt. Vi vann iaf, det är huvudsaken! :D Jag har börjat få problem med andningen nu igen. Igår var det värre än det varit tidigare. Känns som att någon sätter ett lock i luftstrupen så att det inte kommer igenom någon luft. Skitjobbigt! Måste verkligen gå och kolla upp det, jobbigt att inte få luft. Och syrrans tabletter funkar inte något värst bra, ingen astmasprej heller, så jag vette fan vad problemet är? Jag är väl ett stort problem bara jag ^^,
Ensam hemma i helgen, med Sanna. Mamma och pappa drog till farmor i Flen. Tomas kommer hit ikväll, det blir film antar jag. Imorgon har jag tvingat hit Anna :) Så det blir en lugn helg med gottigott. Förhoppningsvis hälsar vi på i Skillingmark till söndagen. Wiiiie! Jag hoppas på att få rida, ska bli kul att hälsa på dom iaf. Måste ringa Ea ikväll.

Ska snart åka in till stan och köpa en mobiltelefon. Jag behöver verkligen en ny, ska prova mig på Sony Ericsson denna gång, måste prova nya saker ibland. Sannas ericssons har ju funkat bra så varför inte?

gottigotti, karamell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0