film

Det blev tyvärr ingen mobiltelefon. Den var fanimej för dyr att köpa i butiken, så jag tänker skicka efter den istället. Hihi. Jag och Sanna hämtade Tomas på The Roof igårkväll, blev med in en sväng och pratade lite med Fredrik och Pettson som också var dä, konstiga barn! Jag och Sanna drack citronvatten, eftersom jag körde bilen, och Sanna är för liiten. Åkte hem och såg på "CSI-filmen" och "Hollywood gigolo". Den sista är så jävla kul, skrattar jättemycket varje gång. Wiiie! Det var mysmys! :)
Idag har vi inte gjort någonting. Slappat framför tv:n och pallat äpplen. Sen åkte Tomas hem och nu väntar jag på att Anna snart ska komma. Ska se på film och äta godis, mums! Längesen jag såg dig nu så det ska bli kul. Snacka lite skit också ;)

gotti-gotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0