friidrott!?

Gick ganska fort på jobbet igår, hade småbitar att göra så det gick fort!! Kom att tänka på en sak då, jag har bara varit på fotbollträning en enda gång den här säsongen. EN ENDA GÅNG! På grund av att jag jobbat, och sen har när jag varit ledig har vi haft match på de dagar som träningarna är. Shit vad tråkigt, det är ju träningarna som är roliga. Och imorn är det sista matchen, mot Hillringsberg, så efter det blir det ingen mer träningen på ett tag. Trist! Men då bestämde jag mig igår, för att jag verkligen har lust att börja träna friidrott igen. Det ska jag se till att göra, för det är riktigt kul :) Det är mitt "projekt" för hösten, friidrott. Är ledig imorn, eftersom matchen blev flyttad. Ska sova länge tänkte jag. Istället ska jag då jobba fredag förmiddag. Helt okej. Inatt kom jag hem till en varm säng :) Wiihie! Mys.


I wanna be the only one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0