I Arvika

Tjohoo! Kommer inte ihåg så mycket om vad som hänt på sistonde? Känns som att jag verkligen inte hinner med att skriva här längre, nu när man jobbar så mycket ;) Vet i alla fall att vi spelade match i onsdags mot Värmskog och vi vann med 2-7. Skitabra! Jag gjorde två mål, Malin två och Vickan tre. Vi spelade skitabra i första halvlek, helt underbar fotboll. I andra slappnade vi av och släppte in två mål, vi gjorde alltså alla våra mål i första halvlek. Skön seger iaf!

Sitter i Alex och Isabells lägenhet just nu :) Jag, Bell och Lisa ska till Tikii senare. Wiihiie, ska bli skoj! Hoppas på mycket folk, även om det är 18 årsgräns. Och imorn är det 20, jävla tönterier! Bajs. Tomas hämtar mig inatt, åker till Gunnarskog då och somnar förmodligen ganska snabbt. Jobbade 06.00-18.00 idag. Jobbigt värre! Men nu är det party :D wiiihou!

dance all night long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0