Översöt unge

Fredagen var lugn, som sagt åkte jag, mamma och Sanna till Charlottenberg en sväng. Jag hittade mig tre plagg + ett par BjörnBorg trosor, det kanske också kallas för plagg iofs!? Aja. Vet inte om jag behövde köpa allt men va fan, de kanske kommer till användning. Lugn kväll med familjen, god mat, "Final call" på tv, sen tittade jag på "Harry Potter och De Vises Sten", somnade jättetrött. Vaknade dagen därpå av att mobilen ringer klockan 11, pust! Det var Tomas som undrade om jag ville se fotbollsmatch kl.12. Javisst! Trött som jag var skyndade jag mig att slänga i mig en smörgås, packade lite, gjorde mig i ordning och burnade iväg med saaben. Wunwun! Töcksfors vann över Gunnarskog!
Åkte sen hem till Tomas och fick träffa hans syster Britta, och hennes son Fernando. Och shit vilken söt unge. Tror inte jag sett nått sötare med så mörkbruna ögon. Om han inte var så liten skulle jag kärat ner mig i honom direkt ^^, Spenderade eftermiddagen med att åka moped (som Fernando skulle göra hela tiden), promenera, spela spel och se på "Snuten i Hollywood 2". Senare tittade jag, Tomas och Adam på "Mina jag och Irene". Mestadels var det jag och Adam som kollade för Tomas somnade, schysst! Jätterolig och mysig kväll :) Vaknade 12 på söndagen, Fernando kom och sa godmorgon. Han skulle åka ännu mer moped, sen läste vi lite och sen var han jättetrött. Tomas åkte iväg för att spela fotbollsmatch så han lämnade mig ensam med familjen, nemas problemas! Vi spelade mer spel :) Sen var det dags för mig att åka in till stan och ha körövning med SingOut. Det gick brabra! Åkte hem, käkade, sov i 15min och åkte till jobbet. Nattveckan har börjat "/

Saknar dig jättemycket sötnos, vill vara nära dig!


Nina, Nina, Nina, Nina, Nina.... Smoothiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0