just love life

För tillfället älskar jag verkligen mitt liv :) Det är såå underbart. Kärlek, sol, värme, tunna kläder, lite jobb då och då, musik, spegelblank sjö, raggarbilar, fotboll, kulglass, vänskap, stadsparken och så himla mycket mer! Nu när solen är framme blir man verkligen på så mycket bättre humör, om man inte förlorar i krocket, som jag gjorde igår, mot Tomas. Men jag ska fan ha revansch och jag ska vinna stort. Ikväll är det 20 årskalas hos Karin, och senare blir det Tiki. Det ska bli kul att dra ut med tjejerna igen. Jag har saknat Lisa jättemycket så det ska bli extra kul att träffa henne :) Wiiie! Hoppas vi får cheesecake. Btw, JAG ÄLSKAR TOMAS!

Let the Sunshine in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0