"Oh yeah oh yeah oh yeah"

"Oh yeah oh yeah oh yeah, för du får ingen mat, för du får ingen mat, nej du får ingen mat för du ska banta. DORIS!". Haha! "Hitta Nemo", det bara pluppade upp! Vi vann matchen :D "Oh yeah oh yeah oh yeah". M-M-M! Första halvlek var urkass, vi låg under med 0-1. (alltså hemmamatch). I andra halvlek kom vi upp oss pyttelitegrann och lyckades t.o.m klämma in två mål. Så jävla gött! Lollo och Hanna fick stå för dom. Själv fick jag spela mitt-mitt. Inte världens roligaste position men det funkar, förutom att jag blir så jäkla trött. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. PUST! Plus att Arvikas "ungdomar" alltid har något att klaga på när de förlorar, vissa klarar inte ens av att tacka efter matchen vilket är så jävla barnsligt så jag skulle kunna skälla ut dom. Den här gången var det tydligen domarens fel att de förlorade matchen. Ja så är det ibland. Inte lätt att vara "hemmdomare" när man egentligen är ifrån Arvika. Idioter! Gissa om att det är extra skönt att vinna mot ett så grinigt lag. Wiiiou! :) Inatt ska jag sova skönt, fast önskade verkligen att Tomas var här och kunde värma mig <3

Jag har lyckats få mig världens största finne på hakan, lagomt bra till helgen! TACK!

Wish you were here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0