humhum

Gunnarskog/Bortan - Åmotfors 0-4 :)
Åmotfors - Köla/Koppom 1-5

Solen har tittat tillbaka! Vi får se hur länge den vill vara kvar. Det är så fint hemma nu. Spegelblank sjö och solen börjar sakta sänka sig bortom träden. Det är sommar det :) Tomas har varit borta hela veckan, i Torsby, kommer hem imorgon. Wiiiie! Jag och mamma har plockat svamp och blåbär, och sett på "Ice Age 2" i veckan. Ikväll blir der nog "Dagboken". Jobbet på Kylskåpspoesi går bara bra. Jag börjar på pejl på allting nu, känner mig duktig. Har även frågat om jobb till hösten, det lät positivt men jag har inte fått något svar än. Vet inte om jag nämnt det? Kanske, kanske inte. Men jag och Tomas letar lägenhet för fullt. Imorgon ska vi kanske iväg och titta på en 2:a :) Hoppas den är fin. Har redan tittat på tre stycken men ingen som det klickade till på. Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0