LÄGENHET

Jajjamän! Då är det äntligen bestämt. Jag och Tomas har fått en lägenhet i Arvika! :D Shit, jag är såå glaad. Den ligger på Tingsgatan och är en 2:a på 61-kvadrat. Verkligen jättefin. Vi får nyckeln dagen innan vi åker till Grekland så när vi kommer hem igen är det bara att börja packa och köra saker. Spännande!! Ska bli kul att inreda vår egen lägenhet, mysigt! Jag känner på mig att den kommer bli finfin. Har det mesta av möbler, fattas en soffa och soffbord bara, kan ju va bra att ha. Det blir nog en tur till IKEA till helgen, wiihej. Behövs lite köksgrejer. Åååh!! Det värsta med lägenheten är att den ligger precis vid Styckåsgatan (som alla insändare i tidningen handlar om). Alla bilar som för väsen av sig. Men jag tror vi ska klara av det. Förhoppningsvis gör kommunen nått så att det inte blir lika mycket väsen, eller så får vi helt enkelt flytta därifrån om det blir för jobbigt! Men vi ska nog klara det :) Det kanske inte är så farligt som alla insändare beskriver heller. Så jag går på högvarv hela tiden och tänker på hur vi ska möblera och så. Hihi! Roligt. Fast jag gruvar mig lite för att flytta ifrån mitt rum, vårt underbara hus och lugnet här hemma. Men det är ju bara en mil, och buss går det ju alltid, och min säng står kvar :)

Tomas, det ska bli så jävla underbart så du fattar inte. Vår lägenhet! :) Wiiiie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Åh, vad mykcet roligt och spännande ni har framför er :)

2009-08-20 @ 20:17:49
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack! Ja det ska bli riktigt kul. Då får ni komma och hälsa på ;)

2009-08-24 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0