Christmastime

Julafton var riktigt bra, vilket jag inte trodde. Och det kändes verkligen att det var julafton! Tänk vad mycket man hinner med denna dag. Äta frukost, göra sig iordning, gå långpromenad, äta gröt, kolla på Kalle Anka, äta julgodis och fika, öppna paket, äta mat och sjunga i kyrkan. Plus att skicka massa "God Jul-sms". Tomas var här en sväng under dagen, vi bytte julklappar. Jag fick världens mjukaste filt, Michael Jackson bok, Harry Potter och Halvblodsprinsen (så nu får det fan bli maraton), och Fullpackat - Robert Gustavsson. Av resten fick jag; En kastrull, stekpannor, Stig Larsson -triologin, påslakan, Viva La Diva -ögonskuggor, hårspännen, IceAge3, pengar, en sporttopp, en kjol, MASSAGE och lite smågrejer. Så jag är supernöjd med mina julklappar! På kvällen plockade jag upp Isabell och så åkte vi till Köla kyrka på midnattsmässa. Det gick jättebra att sjunga, det är så mysigt i kyrkan på julaftons kväll. Det är bra lön också, haha! Älskar att sjunga i kyrkan, akustiken, oslagbar!!
Ska snart åka till familjen Algesten på Björkhagen. Ska bli kul att träffa Åka igen, och leka lite med honom. Ha en fin juldag allihop :)


Årets jullåt: Jill Jonsson - The christmas in you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0