Damn!!

New Moon var bra, bättre än den första, fast väldigt dyster. Vilket jag iofs kan förstå. Vad gör man egentligen när den man älskar över allt annat helst plötsligt lämna en? Slutet, jag blir gaaalen. Det är verkligen så att man måste se den tredje filmen, fast det har jag inget emot. Den enda jag blev betuttad i var Jacob, när han var OMVANDLAD till varulv/varg. Shit, jag är facinerad av de där djuren. Lejon, tigrar, katter, alla dess slag av kattegorin, HÖHÖ, fast iofs hör väl vargen till hundsläktet, men vi säger att det typ är samma sak. Jag vet inte varför? Kanske beror på sättet de rör ser, ansiktet, ögonen, tänderna. Gaaah! Om jag ska erkänna en karaktär som jag verkligen är kär i så är det SIMBA i Lejonkungen. Damn! Hmm, det låter ganska sjuk nu när jag tänker efter, men va fan! Isabell var i alla fall helt besatt av Jacobs kropp (när han är människa). Hallå! Jag har en ännu snyggare kropp i lägenheten att ta på, Tomas :D

Och jag kan inte bestämma mig om Bella är snygg eller ful??



Kolla bara in den här bilden, damn!!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Men du tyckte ju också att Jacob var snygg! Han har ju brun hy och brunögd! :D Det sa du ju ;P

2009-12-18 @ 11:24:29
Postat av: Nina

Haha, jo men han var snyggare när han var varg :P

2009-12-18 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0