Erkännande!

De Van var riktigt bra i fredags! Det blev förfest hemma hos oss med massa folk, drog till Ritz till 22.00 typ!! Inte så mycket folk, mest av "den äldre" generationen! Jag gick hem nästan direkt efter att de spelat klart, jag ville inte vara kvar. Jag blev ledsen. JAG VET att jag är hur jävla känslig som helst, och jag hatar det verkligen ibland. Men denna gång får jag tycka att det är jobbigt, jag tillåter mig faktiskt själv det! Och varför inte gå till sig själv i sådana lägen och förstå? Skit samma, jag har suddat ut det nu!

Helgens tabbe: Var hemma hos killen Tomas jobbar med igår. Vi fick kaffe och fika. Nedanför mig ligger deras hund som helt plötsligt, utan anledning, skäller. Jag skvatt, så lätttskrämd som jag är, så jag hoppade naturligtvis till och hällde ut allt kaffe över mig och duken på bordet, plus att jag förstörde en KostaBoda tallrik!! Jävla hund! Haha. Men alla skrattade.
                                                                         
Jag trodde aldrig att jag skulle erkänna att en svensk poplåt FAKTISKT är hyffsat bra: Hästpojken - Gitarrer och bas, trummor och hat.        

Ikväll ska vi julstäda och pynta granen! MYS! Puss på min Tomas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0