Julens tid är här!

Julafton närmar sig med stora kliv. Det känns konstigt, det känns inte som det brukar! Det känns inte som att julafton är nu på torsdag! Anledningen till det tror jag är att jag jobbar, t.o.m imorgon - dan före dopparedan, boou. Förra året var jag ledig denna vecka. En till anledning är nog att jag inte bor hemma längre och då känns allting annorlunda. Men vår lägenhet är jättefin nu och granen blev strålande vacker! Det tog ett tag att få i snören i alla julgranskulor, i alla fall för Tomas. Klumpig! Det verkar som att vi får en vit jul i alla fall, wiihej! Tack Tomten!
Imorgon eftermiddag beger jag mig hemåt till Björkenäs. Då blir det att klä granen, dricka glögg och uppesittarkväll med bingolottot, enda gången vi spelar. Och jag ska försöka ladda upp lite bilder här, vilket inte hänt på år och dar, och då räknas inte vargen för den tog jag ifrån google. Riktiga bilder ska ni få!!!

Ikväll ska jag och Isabell en sväng på stan, hoppas på en fika också. Sen ska jag köpa något mer till Tomas i julklapp! Hihi.

Nyår är fixat för min del, gött!!


Jag fattar inte varför det ska dyka upp i huvudet nu? Jävla tankar! Det var längesen, jaa men det är något som irriterar mig så fruktansvärt, fast jag inte ens behöver. Bajs! Nej, nu ska vi vara glada under julen och koppla bort alla jobbiga, irriterande tankar och umgås med nära och kära istället. Sprid kärlek!


Tomas - JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0