FREDAG!!

Äntligen helg. Fy fan vad jag har längtat efter den här dagen, och veckan gick faktiskt fort! Nu sitter jag på musikskolan och väntar på gitarrlektionen. Ska även öva jullåtarna sen med Karin! Hoppas jag hinner in på systemet innan det stänger så slipper jag dra dit imorgon, för imorgon ska jag hjälpa mormor att leta upp en fotölj. Men jag ska ha världens sovmorgon först! Giiiih.

Igår var jag och hälsade på Anna. Vi såg på "Halv 8 hos mig", drack te, åt smörgås poch pratade. Mysigt!
Jag bestämde mig även för att det blir utgång imorgon, jepp, Tiki. Har egentligen ingen lust att vara utpå längre, det tar på krafterna, säger den gamla 20-åringen. Höhö! Men Isabell, Anna, Lisa, Linnea och Karin, the gang ska ju ut, då måste jag, och jag vill. Jag tror det kommer bli väldigt kul, förfest hos Lisa, wiihie.

Jag och Tomas försökte en kväll komma på PINK-låtar, eftersom de endast spelar det på MixMegapol.
Tomas: Det finns ju en som går typ: "I guess I just lost my horseman, but I don't know where he went". HAHA!

take care now, byebye then

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ha ha :D Låter som han har samma intresse för låttexter som Johannes!

2009-12-14 @ 10:47:48
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, jaa, inte riktigt så bra koll :P

2009-12-14 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0