Friday, I'm in love

Nyår har numera två alternativ:
1. Tomas kom med förslaget att vi kan bjuda hem folk till Fiskevik hemma hos mig, hmm, en mycket bra idé! Äta god mat och bada bastu. Men på något sätt känns det som att folk vill vara i stan och festa, vilket iofs är enklare också.
2. God nyårsmiddag med Anna och Isabell och sen PARTY!! 
Båda alternativen lockar, vi får prata mer om det!

Julkonserten igår var sådär. Känns som att den blir sämre och sämre för var gång man är där. Och det var på tok för mycket solon i år. Kören sjöng ju för fan nästan ingenting! Boou Elisabeth!!!

Ikväll blir det Ritz och "De Van"!

Dagen goda gärning: Jag skänkte 50kr till Musikhjälpen, i kampen mot Malaria! Duktigt Nina!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Eller kom och häng med oss på Björkhagen :) Vi får fixa party där! Annars röstar jag på förslag ett om jag får tycka ;P

2009-12-18 @ 15:04:38
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0