Hej mitt vinterland

Jag känner mig trött, hängig och illamående. Inte bra! Bara jag inte blir sjukis igen. Jag jobbade över två timmar igår, fick slänga i mig mat och skynda iväg till dansen till halv sju. Jag verkligen HATAR att stressa!

Det är så underbart väder ute också. Det sunkigaste av allt är att jag måste vara inomhus och jobba hela dagarna. Boou! Jag vill ut >_< Ut och gå långrpomenad, i skogen eller vart som helst. Tomas skulle gå långpromenad, och vem han nu än får med sig så kommer jag vara sååå avundsjuk på den.

Hej mitt vinterland
Nu är jag här

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, gör ni?! fasiken vad coolt, läste om det på nätet och kändes som ett roligt dricka-vin-med-vännerna-spel liksom :D Ska nog se till att skaffa mig det, vare sig jag fåre av tomten eller inte :D

2009-12-03 @ 02:29:27
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0