20 jävla år! :)

Ja, då har den dagen kommit. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Haha! Shit vad fort åren går. Det är nästan hemskt. Idag tittade vi på film ifrån när jag var liten, det känns inte alls som att det var längesen jag lekte med Lovisa på "Golan" och vi hoppas mellan de små öarna i skogen. Hihi! Eller när jag och Peter Larsson ringde ifrån hans bil, och på den tiden med en tegelsten till mobil, in till vårt hus och jag tyckte det var jättehäftigt. Dagen har trotts allt varit jättebra, även om Tomas inte kunnat vara med. Men pappa, Sanna, Daniel och mormor var iaf med mig och jag fick jättefina presenter. Jag gjorde en skitgod tårta, helt själv och är riktigt nöjd. Daniel tyckte jag skulle jobba med att göra tårtor. Jovisst! Min mun har nog aldrig varit i närheten av det leende jag log när jag öppnade ett brev som Tomas hade skickat. Fan vad glad jag blev, och det var ett helt vanligt brev fast med världens finaste bokstäver och meningar, gaaaah! <3 Nu sitter jag här med ett glas rött vin och lyssnar på Sarah Dawn Finer - Does She Know You.

Tänker endast på Tomas just nu och att jag verkligen älskar honom av hela mitt hjärta, och som alltid, lite till :) Sättet du har fått mig på fall är så jävla underbart, och jag faller djupare och djupare in i din underbara peronlighet. Jag har aldrig varit såhär kär i hela mitt liv, det menar jag verkligen. Och jag som trodde jag visste vad äkta kärlek var, pfff! Jag hade helt fel och var helt bakom flötet. Det du har visat mig, de känslor du frambringat inom mig är helt otroligt, DET är äkta kärlek. Hela du är kärlek Tomas, och du får mig att känna mig så älskad och betydelsefull. Det pirrar i hela kroppen varje gång jag hör din röst, varje gång dina händer nuddar min kropp, varje gång jag tittar in i dina underbara gröna ögon, varje gång jag vet att; inatt får jag sova bredvid din varma kropp, varje gång jag kramar dig. Det går att räkna upp hur mycket som helt, det pirrar alltid i min kropp, jag älskar den känslan, jag älskar älskar älskar älskar dig Tomas! Bara dig <3

Dina andetag mot min hud
Jag kan höra dig, höra dig så försiktigt
Låt gryningen dröja ett tag
För det ljus jag vill ha, finns i dina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0