borta

Nu är Tomas i Torsby. Långt bort! Imorse fick jag frukost på sängen av Tomas. Bara för att han inte kan vara med imorgon på min födelsedag. Jag blev glad :) Jag sitter och lyssnar på RIX FM just nu och försöker ladda ner nått skit ifrån PirateBay, vilket inte går så bra. Jag hittar ingenting, så jag ska nog dra mig till tv:n och titta min Michael Jackson DVD. Eller "The Pianist" kanske. Idag var jag och mormor på stan för att leta upp en födelsedagspresent till mig. Det blev ett par stövlar och en berlock - månadssten till mitt halsband :) Finfint! Vi fikade. Ikväll är det fotbollsträning. WIIHEJ. Jag fixade mig sommarjobb förut också, det blir på Kylskåpsposei. Trevligt, trevligt. Jag får jobba hur mycket jag vill ifrån 1 juni till sista augusti. Det var inte brottom att meddela, och jag vill ju vara ledig någon vecka i sommar så jag ska kika på det. Hihi.

Shit, jag saknar din värme redan nu Tomas, jag vet verkligen inte hur jag ska klara mig ända tills på fredag!? Fy fan vad den här veckan kommer gå segt. Och jag som inte jobbar kommer gå runt och sakna dig hela tiden eftersom jag inte har något annat att göra. Boou! På fredag blir det mys!

Du är min, det står skrivet i stjärnorna ovanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0