gott nytt år!

Då är det nya året inskjutet med god mat, raketer och myspys! Jag spenderade den på Björkhagen med Tomas, Fernando, Britta, Adam, Solveig och Olle. Det var riktigt mysigt med god mat, "Notting Hill"och Fia Med Knuff. Haha! Vid 12-slaget gick vi ut och kikade på lite raketer. Finfint!

Året som varit har varit jätte-upp-och-ner. Det har hänt mycket saker, saker som varit både skitroliga och jättetråkiga och jobbiga. Det mesta jag tar med mig är nog ändå de positiva och roliga minnena; Praktiken på Biblioteket, studentfesterna, allas studenkonserter och framförallt min och Isabells ^^, Jag och Lisa på klätterväggen, Peter Siepen på Tiki, SMASK, fotbollen, estetshow, Viksholmsfestivalen, Bengt Larssons konserter, SingOut, Cypern med Anna, klasskampen, Arvikafestivalen, Stockholm. Det finns hur mycket minnen som helst. Studenten är det tillfället jag aldrig kommer att glömma, två helt oförglömliga datum, 12-13 juni! Jag kan fortfarande höra Es3Mu sjunga studentsången för full hals. Wiiie!

Det bätsa med 2008 är att jag verkligen hittade kärleken! Den äkta och riktiga kärleken, och det kommande året kommer bli så jävla underbart, det känner jag på mig. Så länge jag har Tomas vid min sida kan det inte bli bättre! Vi två älskling, alltid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0