jobb

Imorse ringde Solveig till mig och gav mig numret till Johan på Kylskåpspoesi, där jag nu har fått jobb i hela tre dagar. Va fan, det är ju bättre än inget jobb alls. Och sen skulle vi se hur det blir framöver! Ska dit redan imorn och jobba ons, tors, fre denna vecka. Hihi. Fick bra betalt också för den delen. I eftermiddag ska jag och Anna på bodyatack på Hälsokompaniet :) Ska bli skönt med lite träning! Igår planerade jag och Isabell 20årsfesten, hur det nu blir!? Haha! Vi kom fram till bra saker igår men när jag pratade med min kära mor igår när jag kom hem så fick hon mig att tänka i andra banor. Det blir bra på nått sätt i alla fall :) JAG LÄNGTAR EFTER DIG TOMAS!

Igår såg jag på Virgin School - stackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0