kläder

Jag har nyss strukit kläder på mammas beordran. Jag har inget emot det, det går ganska så fort. Bara man har en film att titta på under tiden. Fy fan vad mycket kläder man har köpt under alla år. Den största högen idag gick till Sanna, och ändå tycker jag att jag köper mer kläder än henne. Sen måste jag nog rensa ur min byrå, det ligger massor med kläder där som jag inte använder och det måste finnas plats för de nya ^^,

Fan att skolan har dragit igång igen. Nu får jag inte så Tomas lika ofta, inte sova med honom lika ofta. Vilket iofs kan vara positivt, det blir helt underbart att ses när man varit ifrån varandra en liiiite längre tid. Hihi.

Jag hatar att vara mörkrädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0