lite trött

Festen hos Tomas blev lyckad iaf, det var runt 35 personer i huset och det var skitkul. Det roligaste var att Anna var där och att Bailando spelades, haha! :D Det var party ända till klockan halv 4 på morgonen, då var det dags för sängen vill jag lova. Fast vaknade tidigt som vanligt, halv 9. Somnade om några gånger emellan men sen var det upp och städa. Höll på hela dagen till och från, blev klara innan familjen kom hem iaf! Vill vara "ensam hemma" med dig fler gånger Tomas! :) Idag var en slappisdag också, Tomas blev hemma, mådde inget bra, så vi har sett på film. Ska bli hemskt att lägga sig ensam inatt, uuh! Gillar det inte alls >_< Plus att det blåser som fan ute och jag tycker det är läskigt. Just nu är jag arbetslös också så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på om dagarna, få se till att göra nånting nyttigt iaf så jag inte gäser upp framför tv:n. Hehe! Nu ska jag nog gå och lägga mig, se på film i mitt rum kanske vore nått!

Jag är sååå kär, det går inte att förklara mina underbara känslor som bubblar över varje gång jag ser dig eller är med dig Tomas. Jag älskar att krypa ner i sängen bredvid din varma, nakna kropp, jag älskarälskarälskar när du är vid min sida och när dina händer tar på min kropp. Jag känner mig alltid så trygg, och du frambringar känslor jag aldrig känt förut! Du är guld Tomas, jag är överlycklig som får dela den här underbara kärlek med dig. Du har ingen aning om hur mycket jag älskar dig, jag lämnar dig aldrig, aldrig! Ingen annan i hela världen får mig att må så bra som du gör! Du är kärlek Tomas. Den bästa och mest överlägsna kärlek jag någonsin känt. Jag vet att den aldrig kommer vissna, inte min kärlek för dig i alla fall! Den kommer bara att växa sig ännu starkare! :) Jag hjärta dig.

It's like you're the cloud underneath my feet
And you're the reason that I breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0