må dåligt

I måndags var jag barnvakt åt Fernando hela dagen, hihi. Vi hade en jättemysig dag. Lekte en massa, tittade på Pippi, var ute och lekte i lekparken, åt mat och sov! Jag fattar verkligen inte hur det kan vara så mycket energi i den lilla skiten. Jag var jättetrött redan vid 11, höll på att somna i soffan. Sen fick jag även byta blöja för första gången i mitt liv, haha. Det var ju.. mysigt. Uuuh! Men jag överlevde bajset. Igår var jag in "till stan" och kikade lite efter kläder, vilket var jättesvårt. Jag hittade ingenting. Iofs var jag inte så shoppingsugen eftersom jag mådde väldigt dåligt. Jag mådde illa och frös, sådär som när man har feber. Inte kul, inte kul! Hittade mig ett par skor med 80-talsstuk, och en sporttop. På kvällen var jag och Tomas på bio, "Mammut". Hmm, jag har ingen aning om vad jag tyckte om den faktiskt, ingen Nina-film direkt, men den var ändå så gripande och verkligen en tankeställarfilm, tårarna rann några gånger! Åkte hem och jag mådde även dåligt då, slutade med att jag grät på toaletten. Jag hatar att må illa, det är det värsta som finns. När det känns som att man ska spy hela tiden men det kommer inte upp något, och sen att jag inte vågar stoppa fingrarna i halsen och få ut det. Bläää! Plus att jag missförstod lite och blev ledsen för det. Idag mår jag lite bättre, vaknade med värsta huvudvärken bara, har tagit en alvedon och det börjar sakta försvinna. Tänkte åka in "till stan" och kika runt lite mera idag. Vill köpa den där jackan jag såg på H&M :) Jättefin! Jag gillar storstaden och jag åker tunnelbana och buss själv! HAHA!

I'm in the arms of an angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0