moneymoneymoney

Det går prima skinka på Kylskåpspoesin! :) Även om det inte är så speciellt roligt så är det mycket bättre än på Höglund! Tyst och lugnt, endast en radio och man kan höra vad den andre personen säger till en. Det är jag och en till, Jonas. Trevlig kille. Sista dagen imorgon, sen får jag se hur det blir. De skulle höra av sig om det behövdes mer hjälp. Lönebeskedet kom ju för fasen idag också, 16.200. De måste ha hänt något fel, jag jobbade inte alls mycket i december, minst av alla månader och så fick jag hela min riktiga månadslön! :) haha! Gött, plus julaftonspengarna och de jag tjänat dessa tre dagar. Wiiou! Jag är rik. Redo att åka till Stockholm vill jag lova! Fotbollsträningen igår var skoj, även om vi bara var sju personer. Karin är så klumpig, hon spelar mer liggandes på golvet än ståendes ibland ^^, Härligt gäng! Handboll ikväll igen, heja Sverige för fan! Jag blir så himla insatt i handbollsmatcher, jag vet inte varför, men det är såå spännande. Jag ska till Tomas också ikväll. Wiiie, kan det bli bättre, skulle inte tro det. Jag är Glaaaaaad! :)


Every time I look at you, baby, I see something new
That takes me higher than before, and makes me want you more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0