söndag

Söndagar är alltid sega, spelar ingen roll vad man gör. Om man är bakfull, bra humör, tillbringar dagen framför tv:n, repar eller spelar fotboll. De är ändå lika seeega. Uuuh! Sitter på musikskolan just nu. Jag, Tomas och Hannes har övat inför den 24januari då vi ska spela i Bôrtan! Igår var det fotbollsträning med Gunanrskogspojkarna i gräshallen. Wiiou vad roligt! :) På kvällen blev det tacos och filmen "Tigerland". Brabra! Somnade sååå skönt med dig älskling. Gaaaaaaah vad jag är kär i dig.

Det här med blogg börjar kännas meningslöst på nått sätt! Men jag har inget annat roligt för mig..

P.S Just de ja, jag har tagit hål i örat, ett till i höger! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0