bara vatten

Jag tror solen har gömt sig för gott. Nu regnar det ju ännu mera. Boou! Fotbollsträningen gick i alla fall bra en dag. Onsdagen fick vi ställa in, tre stycken som kom bara. Jag blir så förbannad. Det börjar ju som i våras igen. Har inte gjrot så speciellt mycket under veckan. Det har ju regnat. Vi hade mammas vänner ifrån Arizona på besök under en natt. Riktigt kul att prata engelska igen :) Idag sjöng jag på ett bröllop, det gick tummen upp. Sen tittade jag när Tomas lag hade match mot gamla A-laget (gubbarna). Det var spännande. Gubbarna ledde matchen med 3-1. Men sen tog småpojkarna ikapp till 4-5. Yeay! Tomas gjorde tre mål :) Ikväll blir det antagligen film. Sen sova i trånga sängen! Wiiiie!

Fan, jag vill inte börja jobba till veckan! Det har ju inte varit fint väder en enda jävla dag under min semester. Usch! Och jag får inget svar om jag kan jobba till hösten. Jag måste fråga igen! Snaaaaaaaart åker vi till Grekland. Då är alla bekymmer borta för en vecka, det ska bli så jävla gött. Ca en månad kvar bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0