Kalas i efterskott

I torsdagskväll kom vi hem till Värmland igen. Hoppade av Simons bil hemma på Björkenäs. Jag tycker om min säng! Stockholmsvisiten var jättekul :) Jag längtar tills vi ska åka dit igen. I fredags var vi på party i Pettsons sommarstuga på andra sidan sjön. Det var helt okej. På lördag övade vi hela dagen, med Hannes, inför en liten spelning på kvällen. Spelningen gick jättebra, det var fika efteråt! På kvällen åkte jag och Tomas till mig och vi såg på "Twilight" med mamma och pappa. Igår (söndag) så hade vi ett överraskningskalas för Solveig i efterskott. Eftersom inte alla kunde vara med på kalaset i Stockholm när hon egentligen fyllde så fixade vi ett kalas nu istället när alla syskon och respektive var hemma. Eller vi fixade så att alla var på Björkhagen samtidigt. Hihi! Och hon hade ingen aning. Det var så kul att se hennes ansikte när hon kom in genom dörren och alla sjöng "Ja må hon leva". Förrätt, huvudrätt och efterrätt, "dancing queen" med egen text och paket :) En jättebra dag! Jag och Tomas fick sova i tältet. Fuktiga lakan, täcken och kuddar, brrr!

Ikväll är det äntligen dags för fotbollsträning igen. Wiiiie vad jag har längtat :) Jag har ledigt en vecka till. Vi kan ju hoppas att solen kikar fram, i alla fall någon dag.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Roligast var ju kommentaren: "Ni är ju störda allihopa" :)

2009-07-20 @ 15:21:49
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, ja den var klockren! :)

2009-07-25 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0