midsommar

På midsommar blev det att vara hemma på Björkenäs med alla grannar! Mycket trevligt. Vi dukade bord på verandan och det blev knytkalas. Jag och Tomas var de yngsta, sen var resten 40+. Det var längesen jag skrattade så mycket, Håkan är en pärla, och Hans gick runt bordet flera gånger och fyllde på snappsglasen. OP Andersson, inte min favorit direkt men det gick ner. Dock inte lika fort som Håkan, som skulle dricka en klunk varannan minut ungefär. Haha! Det blev även en titt på Sverige-Italien matchen. Hmm! Vid 23-tiden gick vi ut på Näset till Johan och hans polare. Satt där och pratade ett bra tag, var hemma i sängen vid 3-tiden skulle jag tro! En jättekul midsommar :D
Igår åkte jag och Tomas och hälsade på Gûnter i Bôrtan! Jag var inte lika blyg den här gången och vågade prata lite mer,  men jag tycker fortfarande att engelska inte är min starka sida. Särskilt när man inte pratat språket sen man gick ur gymnasiet. Imorse var vi och plockade skräp på Gunnevi, trevligt, och snart drar det iväg till Åmål för fotbollsmatch. Yeay!

Till Tomas!

I do swear that I'll always be there
I'd give anything and everything and I will always care
Through weakness and strength, happiness and sorrow, for better and for worse
I will love you with every beat of my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0