Studenterna -09



Då har studenterna -09 äntligen fått skrika rösten av sig efter att ha hängt i fönsterna på Solberga, sjungit studentsången i rasthallen och åkt vagn i Arvika. Det är så härligt att se att all glädje så jag blev tårögd där på skolgården. Jag kommer så väl ihåg förra året när jag tog studenten, det var så jävla KUL! Alla killar är så fina i kostymer, tjejerna i klänningar och alla mössor är på!!! Tomas var sååå himla fin i vit skjorta och mörkgrå väst, jag blev ännu mera kär. Hela familjen Algesten var där :) Efter skolgården och vagnåkning åkte vi hem till Björkhagen och åt god mat och efterrätt med massa folk. Fernando, Astrid och Åke var också med. Syskonbarnen! Det var en jättefin och mysig dag, bättre blev det när Tomas blev GLAD för min present. En resa till Stockholm (med mig) och titta på Dream Theater på Hovet. Whiiie!!

Imorse var vi i Gunnarskog Kyrka och titta på Järvens skolavslutning, Adam gick ur 9:an! Det blev fika efteråt, mums! Sen åkte vi in till stan till halv fem. Jag för att vi skulle ha genrep med dansen på torget, Tomas för att han skulle göra sig redo för balen :) Alla studenter var så fina när vi kom till Solberga. Alla kostymklädda killar och alla fina klänningar som tjejerna har. Det är så kul att titta. Hihi. Tomas och Celiné var så fina så! Otur bara att det började ösregna när kortegen var. Men jag anar att dom kommer få en helt oförglömlig kväll inne på Oscar Statt! Dans på toget i regnet ikväll då, samba! :D Jag och Isabell ska göra oss iordning så småningom! Kanske blir lite vin senare :) Inatt får jag sova med Tomas igen, underbaart!

Stan är full av vatten

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh! Jag hade också velat vara med! Vilken häftig present du fick tag på, jag har inte köpt till min syster än...måste skärpa mig nu :)

2009-06-13 @ 11:11:07
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaa, det var jättetrevligt! :) Haha, det kommer, det kommer ;)

2009-06-15 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0