Halvår!!

Helgen var nog den underbaraste på väldigt länge! Efter att ha saknat Tomas hela veckan så var det så himla härligt att få krama om dig och pussa dig igen. När du kom igenom dörren här hemma med ditt fina leende och tittade på mig kändes det som att jag skulle smälta genom marken. Vad jag hade längtat!!! Fredagen där blev till att äta tacos och titta på "Så ska det låta". Somnade tryggt bredvid din varma kropp! Lördagen åkte vi in och tränade fotboll i gräshallen. KUL!! Jag sjöng på ett dop i Ny K:a. Sen åkte jag till Gunnevi och kikade på en fotbollsmatch som Tomas lag hade spelat i Kongsvinger. Blev tacos även där, trevliga lagkompisar må jag säga, och roliga :) Jag gillar Bamse! Sen åkte vi hem till Björkhagen och hade mysigt! Jag tycker om att vara där. Massor! Söndag blev det till att spelade spel. Jag förlorade! Jag tycker inte att jag är så jävla dålig men ändå lyckas jag förlora varje gång. Orättvist! Sen åkte vi in till stan för att jag skulle spela träningsmatch mot Arvika U, som vi vann med 4-2. M-M-M! Vickan stod för två mål och jag två. Hihi! Övning med SingOut, in i duschen när vi kom hem, Parlamentet, Beck och till slut sängen.

Det bästa med hela helgen är att vi har varit ihop i ett halvår! :) Sex månader! Jag förstår inte att det har gått så fort. Det känns inte så när man väntar på att månaderna ska gå men nu har det redan gått ett halvår! Även om jag jobbat på Höglunds (som inte är det roligaste man gjort). Och nu när jag varit arbetslös ett tag så har det varit de sex bästa månaderna i mitt liv. Och personen som varit med hela tiden är just min älskling, Tomas. Du är mitt liv, det är du som får månaderna, dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna att bli BÄST!! Jag mår som bäst med dig. Du ska bara veta hur lycklig du gör mig och hur trygg jag är med dig vid min sida.
Jag älskar ditt skratt, ditt leende, dina händer, dina läppar, din kropp, din värme, dina fötter, din mage, din personlighet, dina vackra gröna ögon, ditt hår, din röst... Allt, allt, allt, allt, allt, allt, allt, allt. Verkligen ALLT, hela dig! Jag är så otroligt käääär så jag håller på att spricka varje gång jag är med dig. Mina känslor växer bara starkare och starkare. Och särskilt efter denna underbara helg. Jag börjar verkligen inse att det här händer på riktigt, att det är verklighet och ingen dröm jag befinner mig i. Älskling, jag vill att du ska hålla om mig inatt och alla andra nätter.
Du är min tryggade borg! Jag älskar dig.

Tomas - namnet mitt hjärta bär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0