I'm in love

Jag är så kärkärkärkärkär så jag tror att jag ska explodera snart! Alla känslor svämmar över kanten. Natten med Tomas var den bästa på länge. Kärlek! Vi låg vakna och pratade en massa. Jag älskar det, jag älskar att bara ligga vaken och prata om allt möjligt, för det känns så bra. Och jag är så glad att vi kan prata om allt, verkligen allt, ingenting är pinsamt. Imorse ville jag verkligen inte gå upp, du var så himla varm, varmare än någonsin! :) Du är mitt element. Jag ääälskar dig Tomas. Mest av allt och bäst av alla! <3

The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me
Baby you surround me
You touch every place in my heart
Oh, it feels like the first time, every time
I want to spend the whole night in your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0