Söndag???

Jag tror det är första gången i hela mitt liv som jag har längtat efter en söndag, söndagar som alltid brukar vara sååå tråkiga. Nu vill jag verkligen ha söndag, för jag saknar Tomas så jävla mycket redan nu, han åkte för ca en timme sen. Sjukt! Och jag är avundsjuk, jag erkänner det. Jag vill också iväg och ha KUL. Fan! Själv måste jag vara hemma och pinas genom att bara sitta och tänka på hur kul dom kommer ha i fjällen. Jag får väl trösta mig med att det förhoppningsvis blir lite party på lördag tillsammans med Isabell och det gamla gänget från mellanstadiet :) hihi. Jag hoppas verkligen att det blir av. Imorgon ska jag på Ted Gärdestad konsert, syster ska vara med. Så jag missar antagligen "Så ska det låta". Det får väl gå för den här gången. Jag får se repris på söndag. Söndag, söndag, söndag. Jag längtar! >_<

don't cry your heart out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0