helgen

Ja, helgen var omtumlande, eller vad det nu kallas, det hände mycket eller ingenting? Fredag var vi hemma hos Tomas och mysade, tittade på "Så ska det låta" och åt hemmagjord pizza och björnbär/hallon paj. MUMS! Lördag - fotbollsträning med Tomas och det gick verkligen skit för mig. Usch! Sen bar det in på systemet en sväng. Haha! Det var roligt. Jag och Tomas åkte till hans fotbollstränare för att hälsa på. Izor fick hälsa på Bamse, ingen succé. Vovvarna gick inte ihop så bra som vi hoppats på. Vi tittade fotboll och Tomas fick öl. Riktigt trevligt :) Åkte in till stan för att ladda upp inför Veronica Maggio på Ritz. Javisst vad vi laddade upp. Mest jag, och jag skäms. Hur roligt är det att vara utpå när man är så full att man gör konstiga saker och inte kommer ihåg ett skit!?? BOOOU med jättestora bokstäver säger jag bara! Fy fan! Söndag - jag mådde dåligt hela dagen, pga av flera saker, klarade inte av att äta. Hehe! Det blev att se på tv och sova.

Tomas, jag förstår inte hur du klarar med mig!? Du är verkligen helt jävla underbar! Jag är så glad att du vill vara min och att det är VI. Inte du och jag, utan VI. Jag älskar tanken på oss, och jag älskar tanken på framtiden, vilket jag verkligen aldrig gjort förut. Jag tycker om att tänka på allt som vi kommer uppleva. Allt vi kommer göra tillsammans. Att vi kommer göra livet underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0